Milline on minu parim aasta?


Milline tuleb minu uus aasta? Millisena ma seda näha tahan? Kuidas ma sinna jõuan?
Jagan kuueosalist protsessi, mis on mind ja teisigi aidanud.

1. Mida ma uuelt aastalt ootan?

Võta aega, et mõtiskleda- mida ma ootan uuelt aastalt? Tööalaselt, suhetes, enesearengus? Kuidas panustan kogukonda? Milline on minu tervis, nii füüsiliselt kui vaimselt? Mida tahan kogeda ja luua? Keda tahan toetada, kelle tuge vajan jne.

2. Pane see kirja

Kui pead päevikut või kasutad märkmikku, on see hea koht sihtide talletamiseks. Võid teha endale arvutisse eraldi faili, mida saad regulaarselt üle vaadata.

Eriti hea on juurde lisada pildid, mis kujutavad soovitut. Abivahendina võid kasutada Kati Orava loodud visuaalset põhja.

3. Kujutle seda vaimusilmas ette

Üks varianti on kasutada all olevat meeleharjutust või muud sulle sobivat moodust.

Leia endale rahulik ja privaatne nurgake, kus saad segamatult olla. Varu aega umbes pool tundi. Parimad ajad on hommikul peale ärkamist või õhtul enne uinumist. Nii oled juba loomulikult õigele lainele lähemal.

Meditatsioon ise kestab ~20min, pärast tahad ehk endale märkmeid teha kogetu kohta.

4. Loo kaart, kuidas sihtideni jõuda

Vaata sihte kolmest vaatest:

  1. Millised on suuremad sammud või vaheetapid soovituni jõudmiseks?
  2. Mis on väiksed sammud, mida saad kohe nüüd, nädala jooksul teha?
  3. Millised uued harjumused pead selleks looma? Kuidas sa seda teed? Harjumuste loomise kohta saad siit lisa lugeda.

5. Hakka astuma, juba täna

Tuhandemiiline teekond algab esimesest sammust” on LaoZi öelnud.

Mida saad täna teha soovitule lähemale astumiseks? Kellegagi rääkida ja soov välja öelda? Uurida soovitu kohta midagi? Teha esimesed tegevused? Ükskõik, mis see ka poleks- iga väike samm viib sind soovitule lähemale.

6. Tähista oma edusamme!

See annab sulle tegutsemislusti ja indu juurde.

Mõnusat uue aasta loomist!

Ain Mihkelson

Pilt: Denys Nevozhai on Unsplash